PSW Toolbox voor medewerkers
Voorheen was de PSW Toolbox openbaar beschikbaar voor iedereen met toegang tot internet.
De Toolbox is sinds december 2022 verplaatst naar het PSW Omnia Portaal. Het PSW Omnia Portaal is het digitale startpunt voor medewerkers van PSW. Hierdoor is de PSW Toolbox alleen nog maar bereikbaar voor medewerkers met een werk-account van PSW.
Doel van de PSW Toolbox is om medewerkers te ondersteunen bij het gebruik van ICT middelen. Hier vind je uitleg, tips en achtergrondinformatie rondom de computerprogrammas en de apparatuur die we binnen PSW gebruiken. Met deze toolbox willen we de medewerker keuzevrijheid bieden om zelf te bepalen hoe de ondersteuning eruit ziet en op welk moment hier gebruik van gemaakt wordt.
Het PSW Omnia Portaal is bereikbaar via https://psw.omniaportaal.nl
Helpdesk ICT voor medewerkers
Voor al je vragen rondom computers, telefonie, hardware en software kan je terecht bij het ServiceCenter van Ictivity.
Je kan op twee manieren je vraag stellen aan het ServiceCenter:
· Een melding aanmaken via het PSW Omnia Portaal, hiervoor klik je op de knop ‘TOPdesk’. Deze knop vind je terug bij ‘Mijn open incidenten’.
· Via telefoon: bel naar 088-428 48 14 (bereikbaar tussen 7.00 en 19.00 uur)
Informatie over het cliëntenportaal voor client, ouders en verwanten
Hier vind je informatie over het activeren en gebruik van het cliëntenportaal van PSW. Binnen PSW noemen we dit het COV-portaal. COV Staat voor Cliënt, Ouder, Verwant.
Wanneer je een e-mail met activatielink hebt ontvangen voor het cliëntenportaal kan je aan de slag met instellen van je toegang.
Hoe dit werkt hebben we voor je uitgelegd in een handleiding.
Klik hier voor de handleiding.
Wil je meer uitleg en informatie over het gebruik van het cliëntenportaal, bijvoorbeeld waar je bepaalde informatie kan terugvinden of over het inloggen?
Klik hier voor de handleiding.